مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:302023-09-18اقتصادي

گزارش کامل اقدامات انجام شده ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی، رییس ستاد مرکزی اربعین در یکصد و نوزدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: حماسه عظیم اربعین حسینی (ع) با افزایش 18 درصدی زائران در قیاس با سال گذشته با حضور 4 میلیون 112 هزار و 125 نفر شامل 3 میلیون .

- گزارش کامل اقدامات انجام شده ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) رییس ستاد مرکزی اربعین حسینی گزارشی کامل از اقدامات انجام شده این ستاد را در ایام اربعین تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید مجید میراحمدی، رییس ستاد مرکزی اربعین در یکصد و نوزدهمین جلسه ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: حماسه عظیم اربعین حسینی (ع) با افزایش 18 درصدی زائران در قیاس با سال گذشته با حضور 4 میلیون 112 هزار و 125 نفر شامل 3 میلیون و 547 هزار 199 نفر زائر ایرانی و 564 هزار و 926 نفر زائر غیرایرانی در شرایط گرمای شدید با موفقیت برگزار شد و بر اساس نظر سنجی ها و مشاهدات میدانی سطح رضایتمندی زائرین در حد عالی و بی نظیر بوده است.

وجه تمایز اربعین امسال با سال گذشته و دستاورد آنوی گزارشی از اقدامات انجام شده ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در سال جاری که مجموعه ای از خدمات و اقدامات ملی متشکل از وزارت خانه ها سازمان ها، نهادها، فراجا و نیرو های مسلح است ارائه داد و بیان داشت: ابتکار جمهوری اسلامی ایران و تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش کامل اقدامات انجام شده ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)

گزارش کامل اقدامات انجام شده ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع)