مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:252023-08-29سياسي

ثبت نام 1327 مددجوی سمنانی در طرح نهضت ملی مسکن


مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان سمنان از ثبت نام یک هزار و 327 نفر از مددجویان استان سمنان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مهرداد مشهدی، مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تأمین سرپناه یکی از اقدامات پرهزینه این نهاد است که در راستای توانمندی مددجویان با بهره گیری از کمک های خیران، تسهیلات مسکن، تفاهم نامه های چندجانبه پیگیری می شود.

وی از ثبت نام یک هزار و 327 نفر از مددجویان استان سمنان در طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: تاکنون 675 پروژه نهضت ملی مسکن به مددجویان کمیته امداد استان سمنان تخصیص داده شده است.

مدیر دفتر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان سمنان خاطرنشان کرد: 187 متقاضی در انتظار تأیید و 465 متقاضی دیگر در انتظار بررسی اولیه هستند که به زودی در صورت داشتن شرایط لازم پروژه به آن ها اختصاص خواهد یافت.

مشهدی از تعمیر 154 واحد مسکونی و احداث 16 مورد فضای جانبی واحدهای مسکونی مددجویان در پنج ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: 200 مورد تسهیلات در حوزه مسکن پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 1327 مددجوی سمنانی در طرح نهضت ملی مسکن

ثبت نام 1327 مددجوی سمنانی در طرح نهضت ملی مسکن