مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 17:352023-09-08سياسي

درخواست امام جمعه بهمیی از برخی سیاسیون در سال انتخابات


امام جمعه از برخی سیاسیون در سال انتخابات درخواست هایی در خطبه های نماز جمعه داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی نماز جمعه این هفته شهرستان بهمیی به امامت حجت الاسلام صلواتی اقامه شد.

امام جمعه شهرستان بهمیی در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: یکی از مصادیق گناهان اجتماعی که انسان در قبر و قیامت خیلی گرفتار است و باید پاسخگوی آن باشد تضعیف نظام توحیدی جمهوری اسلامی و یا تضعیف ارکان این نظام است یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی افزود: کسانی که با قلم شان بیانشان موضع شان سکوتشان با عدم موضع گیری شان با ترویج بذر نا امیدی و بی تفاوتی در جامعه در بین مردم و جوانان آنان را از حضور در انتخابات دل سرد میکنند بدانید گناه عظیم و اجتماعی تضییع حق عموم را مرتکب می شوید و لذا به بعضی از جریان های سیاسی شخصیت ها رهبری ها و افراد شاخص و خواص غیر سیاسی از باب خیرخواهی هم در کشور هم در استان نصیحت میکنیم که انتخابات میدان و عرصه جبران خطاهای گذشته است.

  وی ادامه داد: آغوش نظام اسلامی و ولایت و مردم انقلابی به روی شما باز است این هواها هوسها و طلب کاری از نظام انقلاب ولایت امام و شهدا را کنار بگذارید به دامن اسلام و کشتی انقلاب با این سکان دار این موهبت و این نعمت عظیم که امروز صراط مستق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست امام جمعه بهمیی از برخی سیاسیون در سال انتخابات

درخواست امام جمعه بهمیی از برخی سیاسیون در سال انتخابات