مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 09:252023-09-02سياسي

قتل بویراحمد «سراب بید» هیچ ربطی به میدان گازی مختار ندارد


معاون سیاسی امنیتی استاندار کهکیلویه و بویراحمد گفت: قتل در بویراحمد «سراب بید» هیچ ربطی به میدان گازی مختار ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، یک درگیری مسلحانه در منطقه سرابید از توابع شهرستان بویراحمد و شهر یاسوج منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن 5 نفر شد.

اما برخی از رسانه ها و فضای مجازی تعداد کشته ها را دو نفر و تعداد مجروحین و مصدومین را 6 نفر اعلام کردند و قسمت اصلی ماجرا اینجاست که دلیل اصلی درگیری منجر به قتل را میدان گازی مختار عنوان کرده بودند.

در همین خصوص معاون سیاسی امنیتی استاندار کهکیلویه و بویراحمد در گفتگو با فارس با تکذیب شایعه درگیری و قتل ان هم به دلیل میدان گازی مختار گفت: به هیچ وجه این قتل و درگیری ربطی به میدان گازی مختار ندارد و معلوم نیست که چرا برخی رسانه ها و فضای مجازی به این موضوع دامن زده اند.

سید جواد هاشمی مهر گفت: در بخش دیگری از این شایعه ها و شائبه ها عنوان شده که دو نفر در این درگیری کشته شده اند در حالی که تنها یک نفر بوده و 5 نفر هم مصدوم هستند که طبق گزارشی که گرفته ایم حال آنها رو به بهبودی است.

وی با بیان اینکه اختلاف این افراد بر سر ملک و زمین بوده است گفت: نکته اینجاست که این اراضی مورد مناقشه و درگیری منابع و اراضی ملی و منابع طبیعی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قتل بویراحمد «سراب بید» هیچ ربطی به میدان گازی مختار ندارد

قتل بویراحمد «سراب بید» هیچ ربطی به میدان گازی مختار ندارد