مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 شهریور 1402 ساعت 01:202023-09-14سياسي

مردانی: محیط دانشگاه ها باید اسلامی و محتوای متون آموزشی اصلاح شود


باید با اصلاح فضای عمومی و محیط دانشگاه و اسلامی شدن آن، در اصلاح متون و محتوای برنامه های آموزشی تجدید نظرهایی انجام شود.

- رییس سازمان بسیج اساتید گفت: باید با اصلاح فضای عمومی و محیط دانشگاه و اسلامی شدن آن، در اصلاح متون و محتوای برنامه های آموزشی تجدید نظرهایی انجام شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا مردانی در نشست روسای دانشگاه های کشور، گفت: تاکنون اقداماتی در مسیر تمدن سازی انقلاب اسلامی، کارآمدی نظام و حل مسائل کشور صورت گرفته است، از جمله سامانه نان که اقدام بسیار خوبی بود و مسیر را برای حل مشکلات کشور و دانشگاه مسئله محور هموار کرد.

این کار ارزشمندی است و باید در استان های مختلف کشور از سوی دانشگاه ها به صورت بومی و منطقه ای دنبال شود تا در تولید علم نافع و حل مشکلات کشور بتوان قدم هایی برداشت.

وی تاکید کرد: لازم است دانشگاه در راس امور قرار گیرد و در جایی باشد که همه امور و سازمان ها، صنعت و نظام حکمرانی کشور احساس نیاز جدی به آن داشته باشند.

زمانی این مسیر هموار می شود که دانشگاه بتواند این رسالت خود را انجام دهد.

نهاد علم این مسئله را دنبال می کند.

پس شتاب علمی، جهش علمی و تولید علم باید به جایی برسد که به تعبیر مقام معظم رهبری، دیگران زبان فارسی یاد بگیرند و برای استفاده از دستاوردهای علمی کشورمان از زبان فارسی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردانی: محیط دانشگاه ها باید اسلامی و محتوای متون آموزشی اصلاح شود

مردانی: محیط دانشگاه ها باید اسلامی و محتوای متون آموزشی اصلاح شود