مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 07:452023-09-11فرهنگي

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا برترین های خود را شناخت


نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا شب گذشته(19 شهریور ماه) با معرفی برترین ها در بخش های تعزیه، عکس، پرچم و کتیبه و طراحی لباس عاشورا به کار خود پایان داد.

- ایسنا/خراسان شمالی نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا شب گذشته(19 شهریور ماه) با معرفی برترین ها در بخش های تعزیه، عکس، پرچم و کتیبه و طراحی لباس عاشورا به کار خود پایان داد.

پس از بررسی آثار رسیده در بخش تک عکس و مجموعه عکس، هیات داوران این سوگواره متشکل از محسن کابلی ، سعید فرجی ، عباس میرهاشمی ، حمید سبحانی و احسان کمالی ، در بخش مجموعه عکس مریم آل مومن از شهرکرد، ساسان جواد نیا از گیلان پرویز گلی زاده از تبریز و مرتضی امین الرعایی از خراسان رضوی رتبه های اول تا چهارم این بخش را از آن خود کردند.

بر اساس این گزارش، در بخش تک عکس نیز علی اصغر فیض الهی ، از کردستان، امیر مهدی اسدی ، امیر بیات و عرفان کوچاری به ترتیب حائز رتبه های اول تا چهارم شدند.

این گزارش حاکی است، در بخش کتیبه و پرچم محمود بازدار توانست رتبه نخست را از نگاه داوران متشکل از دکتر غلامرضا معروف ، سید سعید کریمی و مصطفی معمی وند به دست آورد و مهلا اسدی عبدآباد ، زهرا دلیری و امیر حسین وحیدی نیز شایسته تقدیر شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا برترین های خود را شناخت

نخستین سوگواره ملی هنری عاشورا برترین های خود را شناخت