مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 08:052023-08-26اجتماعي

رفت وآمد دانش آموزان روستایی با «سرویس» به مدارس


رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از شناسایی 1250 مدرسه شبانه روزی برای توسعه و تجهیز امکانات خوابگاهی خبر داد و گفت: 1250 مدرسه شبانه روزی را در مرز و مناطق چالشی شناسایی کردیم و هدف مان توسعه تجهیزات خوابگاهی این مدارس است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتاناک ، حمیدرضا خان محمدی در گفت وگو با ایسنا، درباره توسعه و تجهیز مدارس شبانه روزی برای مهر 1402، اظهار کرد: ما 1250 مدرسه شبانه روزی را در مرز و مناطق چالشی شناسایی کردیم و هدفمان توسعه تجهیزات خوابگاهی این مدارس است اما تعداد کل مدارس شبانه روزی ما بیشتر از این تعداد است.

وی در پاسخ به اینکه چه تجهیزاتی به مدارس شبانه روزی ارائه می شود؟، توضیح داد: این تجهیزات از تشک، تخت و وسایل سلف غذاخوری گرفته تا اقلام دیگر و مبتنی بر نیاز مدارس، متفاوت است.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور تاکید کرد: از جمله ویژگی های خوابگاه های مدارس شبانه روزی این است که دانش آموزان مناطق کم برخوردار در آن حوزه مستقر می شوند و این امر از بازماندگی تحصیل جلوگیری می کند و باعث ارتقای سطح تحصیلی می شود، از این رو همواره بحث توسعه تجهیزات خوابگاهی مدارس و ترمیم خوابگاه های دانش آموزی از جمله موضوعات مهم و تصمیمات دولت در سفرهای استانی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفت وآمد دانش آموزان روستایی با «سرویس» به مدارس

رفت وآمد دانش آموزان روستایی با «سرویس» به مدارس