مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 22:102023-08-23اقتصادي

926 پروژه طی هفته دولت در استان تهران افتتاح می شود


در هفته دولت 926 پروژه با اعتبار 32 هزار میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فخاری بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: در هفته دولت 926 پروژه با اعتبار 32 هزار میلیارد تومان در سطح استان تهران افتتاح می شود که برگ زرینی و پرافتخاری در نشان دادن ظرفیت های اجرایی و عملی دولت سیزدهم است.

وی ادامه داد: تعداد 117 پروژه در هفته دولت با سرمایه گذاری 13 هزار میلیارد تومان در بخش های مهم اقتصادی، عمرانی و زیرساختی به زمین خواهد خورد و در چنین روزهایی در سال آینده میزان پیشرفت پروژه ها را به عنوان بخشی از خدمات و وظایف دولت سیزدهم به مردم گزارش می کنیم.

استاندار تهران بیان اینکه با افتتاح این پروژه ها زمینه اشتغال برای 9 هزار و 509 نفر فراهم می شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم به عنوان یک دولت مردمی تلاش می کند تا با وجود همه مشکلات خدمات لازم را به مردم در همه سطوح از دورترین نقاط تا مناطق شهری ارائه دهد.

فخاری با اشاره به اینکه دولت سیزدهم با افتخار همه ظرفیت ها و توانایی های خود را برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم به کار می گیرد، گفت: افتتاح پروژه های هفته دولت با محوریت خدمات رسانی به مردم از روز 5 شنبه با حضور در شهرستان ری و فیروزکوه آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

926 پروژه طی هفته دولت در استان تهران افتتاح می شود

926 پروژه طی هفته دولت در استان تهران افتتاح می شود