مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 13:202023-08-26اقتصادي

فروش نفت باوجود تحریم افزایش یافته است/ دولت قیمت ها را کنترل کند


در مسائل معیشتی، کنترل بازار و قیمت ها تا حدی مشکل داریم که دولت باید مشکلات این بخش را مرتفع کند.

- محمد رشیدی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به عملکرد دولت سیزدهم، اظهار داشت: ما معتقدیم که دولت انقلابی زحمات زیادی می کشد و با تمام توان برای رفع مشکلات مردم فعالیت می کند و مجلس هم همواره از دولت حمایت کرده است و به این حمایت ادامه می دهد.

وی با اشاره به اینکه کارهای مهمی برای حمایت از اقشار محروم جامعه انجام شده است، گفت: با وجود این، امروز تورم و مشکلات معیشتی گریبان گیر مردم شده و توقع مجلس آن است که دولت قوانینی را که به ویژه در بودجه هر سال و برنامه توسعه مصوب می شود، به خوبی اجرا کند.

عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای مثال، مجلس در بودجه سال 1401، 330 هزار میلیارد تومان برای جبران معیشتی در نظر گرفت و اگر آن موقع دولت با اعطای کالابرگ الکترونیکی به آن عمل می کرد، بسیاری از مشکلاتی که الان در سفره معیشتی مردم وجود دارد، نبود.

رشیدی با اشاره به اینکه در مسائل معیشتی و کنترل بازار و قیمت ها تا حدی مشکل داریم که باید دولت مشکلات این بخش را مرتفع کند، گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی در حال اجرای آزمایشی در برخی از نقاط کشور است که از نظر ما کافی نیست و باید دو سال پیش طبق قانون مجلس انجام می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش نفت باوجود تحریم افزایش یافته است/ دولت قیمت ها را کنترل کند

فروش نفت باوجود تحریم افزایش یافته است/ دولت قیمت ها را کنترل کند