مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 19:152023-09-20اقتصادي

ظرفیت تولید 30 هزار مگاوات برق با انرژی خورشیدی


با استفاده از ظرفیت بسیج و مردم می توان سالیانه 6000 مگاوات و طی برنامه 5 ساله 30 هزار مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی تولید کرد.

- رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با استفاده از ظرفیت بسیج و مردم می توان سالیانه 6000 مگاوات و طی برنامه 5 ساله 30 هزار مگاوات برق از طریق انرژی خورشیدی تولید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار غلامرضا سلیمانی در مراسم امضای تفاهمنامه بسیج مستضعفین و وزارت اقتصاد با محوریت ظرفیت سازی و مردمی سازی فعالیت های اقتصادی اظهار کرد: موفقیت دولت در زمینه های گوناگون اقتصادی به شرطی حاصل می شود که مردم پای کار بیایند.

وی افزود: در حوزه اقتصاد مقاومتی طی سال های اخیر تجربیاتی حاصل شده که می توان از ظرفیت بسیج و سپاه در این زمینه استفاده کرد مردم نیز معمولاً به درخواست بسیج پاسخ مثبت می دهند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه بسیج تشکیلات مردمی است که در تحقق دولت اسلامی می تواند کمک کننده باشد گفت: بسیج در نقاط مختلف کشور اقدامات بزرگی را صورت داده و به طور نمونه فقط در استان کرمان پایگاه مقاومت بسیج یک قطب صنعتی ایجاد کرده که محصولات دانش بنیان را صادر می کند.

سلیمانی تاکید کرد: در خصوص انرژی خورشیدی با توجه به ناترازی موجود کشور پیشنهاد ما این است که به بسیج و سپاه استان ها نقش بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت تولید 30 هزار مگاوات برق با انرژی خورشیدی

ظرفیت تولید 30 هزار مگاوات برق با انرژی خورشیدی