مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 13:302023-09-18اجتماعي

پیش بینی ثبت نام بیش از 113 هزار کلاس اولی در خوزستان


ثبت نام دانش آموزان پایه اول و میان پایه همچنان ادامه دارد بنابراین از والدینی که فرزندان خود را تاکنون ثبت نام نکرده اند درخواست می شود هرچه سریع تر اقدام کنند.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه اول و میان پایه همچنان ادامه دارد بنابراین از والدینی که فرزندان خود را تاکنون ثبت نام نکرده اند درخواست می شود هرچه سریع تر اقدام کنند.

مسعود حمیدی نژاد در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آخرین آمار ثبت نام پایه اول در استان خوزستان، اظهار کرد: تاکنون بیش از 102 هزار نوآموز بدو ورود به پایه اول در مدارس استان خوزستان ثبت نام کرده اند و پیش بینی می شود که تعداد دانش آموزان ثبت نامی بر اساس آمار ارائه شده از سوی ثبت احوال به بیش از 113 هزار نفر برسد.

وی با اشاره به ضرورت ثبت نام جاماندگان عنوان کرد: ثبت نام دانش آموزان پایه اول و میان پایه همچنان ادامه دارد بنابراین از والدینی که فرزندان خود را تاکنون ثبت نام نکرده اند درخواست می شود هرچه سریع تر اقدام کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: پیش بینی می شود امسال جمعیت دانش آموزی استان خوزستان به بیش از یک میلیون و 70 هزار تا یک میلیون و 100 هزار دانش آموز برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی ثبت نام بیش از 113 هزار کلاس اولی در خوزستان

پیش بینی ثبت نام بیش از 113 هزار کلاس اولی در خوزستان