مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 22:302023-08-26بين الملل

واکنش سوریه به اتهام زنی فرانسه و آمریکا درباره استفاده از سلاح شیمیایی


سوریه بیانیه های وزارت خارجه فرانسه و سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا و اتهام زنی به دمشق درباره بکارگیری سلاح شیمیایی در سال 2013 و دیگر حوادث ساختگی را محکوم کرد.

- سوریه بیانیه های وزارت خارجه فرانسه و سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا و اتهام زنی به دمشق درباره بکارگیری سلاح شیمیایی در سال 2013 و دیگر حوادث ساختگی را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه سوریه در بیانیه ای اعلام کرد که ادعاهای وزارت خارجه فرانسه و آمریکا بی ارتباط با تبلیغات و ادعاهای دروغین پیشین آنها نیست و تأکیدی بر مشارکت آن دو کشور در انجام این جنایت زشت در چارچوب همکاری کامل آنها در اقدامات مستقیم و غیرمستقیم تروریستی در سوریه به شمار می رود.

به اذعان وزارت امور خارجه سوریه، هدف از این بیانیه ها، پنهان کردن جنایتکار اصلی و سرپوش گذاشتن بر دست داشتن فرانسه و آمریکا در حادثه بکارگیری سلاح شیمیایی توسط گروه های تروریستی در غوطه شرقی در سال 2013 و دیگر حوادث تروریستی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازسانا، در بیانیه وزارت خارجه سوریه آمده است: آمریکا و فرانسه تلاش می کنند بر نقش و مسوولیت خود در تجهیز گروه های تروریستی به مواد شیمیایی و بکارگیری آن در همه حوادث سوریه سرپوش بگذارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سوریه به اتهام زنی فرانسه و آمریکا درباره استفاده از سلاح شیمیایی

واکنش سوریه به اتهام زنی فرانسه و آمریکا درباره استفاده از سلاح شیمیایی