مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 16:302023-08-30بين الملل

نمایندگی دائم ایران در اروپا: باید علیه تروریسم متحد شویم


دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد که حضور عاملان بمب گذاری دفتر تخست وزیری ایران در سال 1360 در برخی کشورهای اروپایی ناامیدکننده است.

- نمایندگی دائم ایران در اروپا: باید علیه تروریسم متحد شویم دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان ملل اعلام کرد که حضور عاملان بمب گذاری دفتر تخست وزیری ایران در سال 1360 در برخی کشورهای اروپایی ناامیدکننده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگی ایران در اتحادیه اروپا در پیامی در شبکه مجازی ایکس با گرامیداشت یاد شهدای بمب گذاری دفتر نخست وزیر در سال 1360 نوشت: با گذشت 42 سال ناامیدکننده است که عاملان سازمان مجاهدین خلق هنوز در کشورهای غربی آزادانه پرسه می زنند.

بیایید علیه تروریسم متحد شویم و برای محاکمه آنها به طور همه جانبه و جهانی همکاری کنیم.

هشتم شهریور 1360 روز مبارزه با تروریسم در ایران نام دارد.

در این روز عملیات کم سابقه تروریستی علیه مقامات ارشد کشورمان در سال 1360 انجام شد که به شهادت محمد علی رجایی، رییس جمهور و محمد جواد باهنر، نخست وزیر کشورمان و تنی چند از همراهان آنها انجامید.

این اقدام تروریستی که به دست عوامل ضد انقلاب وابسته به گروه های جاسوسی و اطلاعاتی غرب و با هدف مقابله با اراده انقلابی ملت ایران و فروپاشی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران انجام شد، در میان سایر عملیات ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایندگی دائم ایران در اروپا: باید علیه تروریسم متحد شویم

نمایندگی دائم ایران در اروپا: باید علیه تروریسم متحد شویم