مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 12:512023-09-11حوادث

پایان فرار 10 ساله یک کلاهبردار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی، جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی وصول پرونده ای از مرجع قضایی مبنی شناسایی و جلب یک کلاهبردار متواری، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان سمنان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد این خانم سال 1392 در یکی از استان های غربی کشور از طریق خرید و فروش املاک از شکات پرونده مبالغ هنگفتی را کلاهبرداری و با صدور چک های بی محل و خریدن زمان به شهر سمنان مهاجرت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: مأموران در نهایت پس از انجام اقدامات اطلاعاتی وسیع و هوشمندانه، محل کار و زندگی متهمه در شهر سمنان را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه وی را در مسیر محل کارش دستگیر کردند.

میراحمدی با اشاره به اینکه متهمه از تعداد زیادی مردم بالغ بر 22 میلیارد و 153 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، بیان کرد: از شهروندان انتظار می رود که در سرمایه گذاری ها و داد و ستدهای خود تحقیقات کامل و آگاهی های حقوقی جامع نسبت به معامله داشته باشند و هوشمندانه عمل کنند تا گرفتار شیادان و کلاهبرداران نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان فرار 10 ساله یک کلاهبردار

پایان فرار 10 ساله یک کلاهبردار