مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 14:012023-08-27اقتصادي

صدور 9 مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان/ تشخیص تاکنون 100 ملک دولتی مازاد در استان


مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد با بیان این که تکمیل طرح های نیمه تمام استان با اعتبارات تخصیصی فعلی و بدون افزایش طرح و لحاظ تورم 30 سال دیگر به درازا خواهد انجامید، - ایسنا/یزد مدیرکل اقتصاد و دارایی یزد با بیان این که تکمیل طرح های نیمه تمام استان با اعتبارات تخصیصی فعلی و بدون افزایش طرح و لحاظ تورم 30 سال دیگر به درازا خواهد انجامید، مولدسازی اموال مازاد دولتی در استان را از راهکارهای تامین منابع جهت اجرا و تکمیل این طرح ها خواند.

محمد دهقان منشادی امروز یکشنبه پنجم شهریورماه ضمن بازدید از دفتر ایسنا یزد، به ظرفیت های قابل توجه استان برای جلب سرمایه گذاری ها، گفت: خوشبختانه از ابتدا تاکنون جهت فعالیت 70 شرکت سرمایه گذاری خارجی در استان مجوز صادر شده که بسیاری از این شرکتها به نتایج کامل نیز رسیده اند.

وی با صدور مجوز و فعالیت 9 شرکت سرمایه گذاری خارجی در استان در طی دولت سیزدهم که سه مورد از آنها مربوط به سال جاری بوده است، گفت: عمده این سرمایه گذاری ها از ناحیه کشورهای منطقه و همسایه بوده و با توجه به محدودیتهای مالی غالباً در قالبهای غیرنقدی مانند تامین تجهیزات و مواد اولیه و غیره صورت گرفته است.

وی به استمرار رایزنی های استان برای جلب سرمایه های خارجی، به مشوق های تدارک دیده شده برای سرمایه گذاران خارجی جهت تسهیل در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 9 مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان/ تشخیص تاکنون 100 ملک دولتی مازاد در استان

صدور 9 مجوز سرمایه گذاری خارجی در استان/ تشخیص تاکنون 100 ملک دولتی مازاد در استان