مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-19اجتماعي

اعمال محدودیت در فعالیت سنگ شکن ها و ممنوعیت فعالیت های ورزشی در بجنورد


آلودگی هوا در خراسان شمالی سبب شد برخی اقدامات در استان از جمله فعالیت سنگ شکن ها و انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز ممنوع شود.

- ایسنا/خراسان شمالی آلودگی هوا در خراسان شمالی سبب شد برخی اقدامات در استان از جمله فعالیت سنگ شکن ها و انجام فعالیت های ورزشی در فضای باز ممنوع شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به دنبال آلودگی هوا در خراسان شمالی ناشی از ذرات گرد و غبار، کارگروه آلودگی هوا در استانداری خراسان شمالی با حضور دستگاه های متولی تشکیل جلسه داد و در آن مصوب شد فعالیت های ورزشی در استان به صورت محدود و صرفا در مکان های بسته انجام شود و توصیه های بهداشتی نیز به صورت مکرر به مردم اعلام شود و رعایت آن ها در سرلوحه کاری همه بخش ها قرار گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در جلسه کارگروه آلودگی هوای استان، مصوب شد اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان از سنگ شکن های اطراف شهر بجنورد بازدید کرده و فعالیت آن ها را برای جلوگیری از افزایش آلودگی هوا، محدود کنند.

غلامرضا شفیق با بیان اینکه همکاری رسانه ها در اعلام توصیه های بهداشتی بسیار موثر خواهد بود، افزود: مصوب شده است دانشگاه علوم پزشکی با همکاری صدا و سیما اقدامات لازم را برای اعلام توصیه های بهداشتی انجام دهد و به صورت زیرنویس نیز توصیه ها ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال محدودیت در فعالیت سنگ شکن ها و ممنوعیت فعالیت های ورزشی در بجنورد

اعمال محدودیت در فعالیت سنگ شکن ها و ممنوعیت فعالیت های ورزشی در بجنورد