مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-18سياسي

دستگیری عنصر عملیاتی داعش در استان کرمان


دستگیری عنصر عملیاتی داعش در استان کرمان بنابر اعلام معاونت روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، یکی از عناصر اصلی و عملیاتی گروه تروریستی داعش در استان کرمان دستگیر شد.

- ایسنا/کرمان دستگیری عنصر عملیاتی داعش در استان کرمان بنابر اعلام معاونت روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان، یکی از عناصر اصلی و عملیاتی گروه تروریستی داعش در استان کرمان دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معاونت روابط عمومی سپاه ثارالله استان کرمان در اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اقدامات مشترک فنی، اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه استان کرمان، یکی از عناصر اصلی و عملیاتی گروه تروریستی داعش در یکی از شهرهای شمالی این استان شناسایی و دستگیر شد.

این تروریست مترصد دریافت ماموریت و اجرای عملیات تروریستی در کشور بود که قبل از هر اقدامی در تور اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) قرار گرفته و بازداشت شد.

سرویس های اطلاعاتی کشورهای متخاصم قصد داشتند در صورت ناکامی در راه اندازی آشوب و اغتشاشات، با بهره گیری از ظرفیت عناصر تکفیری موجی از ناامنی را در داخل کشور ایجاد نمایند که با هوشیاری و اقدام به موقع خنثی شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری عنصر عملیاتی داعش در استان کرمان

دستگیری عنصر عملیاتی داعش در استان کرمان