مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-18سياسي

پیام مطرود شدن رییس جمهورهای منتخب در نظر مردم


پیام این رفتار به مردم چیست؟ اگر هر چهار رییس جمهور گذشته هر کدام به دلیلی مطرود شده و مساله دار معرفی می شوند، چه دلیلی دارد که بعدی ها چنین نباشند؟ اصلا چرا باید در چنین ساختاری در انتخابات مشارکت کرد و رای داد؟ چنین رفتاری یک ملت را نسبت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، عباس عبدی در اعتماد از توهین های اخیر به حسن روحانی رییس جمهوری پیشین کشورمان انتقاد کرد.

 در این یادداشت آمده است؛مدتی پیش یکی از مجریان تلویزیون با خوشحالی از ممنوعیت موقت برای ورود وزیر اسبق بهداشت و درمان به کانادا اظهار خوشحالی کرد، چنان که گویی یک پیروزی بزرگ نصیب صدا و سیما و نظام شده است.

 اتفاقا در آن اظهار خوشحالی چیزی که بیش از شعف علیه آقای وزیر دیده می شد، وجود کینه و نفرت سیاسی بود، به طوری که حتی از اقدام کشوری چون کانادا علیه یک شهروند ایرانی که زمانی وزیر همین ساختار بوده، استقبال کرده بود.

این وجه ماجرا بسیار تأثرآور بود، یا نباید آن خبر را می گفتند یا باید اقدام کانادا را محکوم می کردند، چون تصمیم علیه او را به سبب انتسابش به این حکومت گرفته بودند، حالا در مقام طرفداری از این حکومت از این تصمیم به وجد و شعف آمده اند!! و پایکوبی می کنند.

 پس از چند روز رییس سازمان صدا و سیما از این برخورد پوزش خواست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام مطرود شدن رییس جمهورهای منتخب در نظر مردم

پیام مطرود شدن رییس جمهورهای منتخب در نظر مردم