مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:402023-09-09فرهنگي

اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) برگزار می شود


دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) از برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در 20 شهریورماه خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی دبیر سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) از برگزاری آیین اختتامیه و اعلام نتایج نهایی سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) در 20 شهریورماه خبر داد.

وحید بیات به برپایی نمایشگاهی از آثار پذیرفته شده اشاره و اظهار کرد: افتتاحیه نمایشگاه و رونمایی از کتاب آثار برگزیده نیز همزمان با اختتامیه این سوگواره برگزار می شود.

وی افزود: اختتامیه این سوگواره 20 شهریورماه ساعت 17 در مؤسسه فرهنگی قدس به نشانی بلوار سجاد، بین سجاد 1 و 3 برگزار می شود و عکاسان، برگزیدگان عکاسی این دوره، چهره ها و شخصیت های مرتبط با حوزه عکاسی مستند زیارت در این مراسم شرکت دارند و نفرات برتر در اختتامیه مورد تقدیر قرار می گیرند.

بیات تعداد آثار ارسالی به سوگواره عکس ملی مسیرالرضا(ع) را 642 اثر مطرح و تصریح کرد: به لطف خدا و استقبال بی نظیر عکاسان از پیاده روی دهه پایانی صفر، 76 عکاس آثار خود را به دبیرخانه سوگواره ارسال کردند و بنا بر نظر هیات داوران بخش قابل توجهی از این آثار از کیفیت مطلوب برخوردار بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) برگزار می شود

اختتامیه سوگواره ملی عکس مسیرالرضا(ع) برگزار می شود