مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 23:152023-08-25سياسي

یکتا: اربعین نشان می دهد در نزدیکی قله هستیم


آیین بدرقه زائران اربعین، شامگاه جمعه (3 شهریور) با حضور خانواده های تهرانی به ویژه نوجوانان زائر از میدان آزادی تهران، در قالب برنامه «محرم شهر» در حال برگزاری است.

- آیین بدرقه زائران اربعین، شامگاه جمعه (3 شهریور) با حضور خانواده های تهرانی به ویژه نوجوانان زائر از میدان آزادی تهران، در قالب برنامه محرم شهر در حال برگزاری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ابتدای این مراسم که با حضور پرشور مردم تهران برگزار شد، قاری قرآن دقایقی به قرائت قرآن پرداخت و سپس صابر خراسانی به عنوان مجری این برنامه شعرخوانی کرد.

در ادامه محمدحسین پویانفر در مدح و ستایش اهل بیت(ع) دقایقی را به مداحی پرداخت.

سپس حسین یکتا - نماینده تشکل های مردمی در ستاد اربعین - در خصوص شهید محمدحسین فهمیده و رشادت های آن شهید سخن گفت و افزود: این شهید باید اینجا می بود و می دید که نوجوانان دهه هشتادی ها و نودی ها در میدان آزادی به دور هم جمع شده اند و پای کار انقلاب ایستاده اند.

وی ادامه داد: ای کاش شهیدان بودند و می دیدند که امروز به چه راحتی جوانان ما در مسیر کربلا قدم می گذارند، روزی نوجوانان و جوانان ما مدرسه و دانشگاه را رها کردند و به مدرسه درس آموزی(جبهه) رفتند و خیلی از آنها بازنگشتند ولی کوله باری از درس و تجربه برای ما جا گذاشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکتا: اربعین نشان می دهد در نزدیکی قله هستیم

یکتا: اربعین نشان می دهد در نزدیکی قله هستیم