مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 14:312023-09-11اجتماعي

جهادگرانی مخلص از جنوبی ترین نقطه کرمان


 خبرگزاری فارس _ کرمان؛ محبوبه سعیدی: گروه های جهادی در سطح کشور و استان کرمان در زمینه های مختلف مشغول خدمت رسانی به مردم مناطق محروم کشور و استان کرمان هستند و یکی از این گروه های جهادی، گروه جهادی یاوران مهارت جنوب استان کرمان است که در خصوص فعالیت های این گروه با رضا یعقوبی ساردو مسؤول این گروه جهادی به گفت و گو پرداختم.

 وی اظهار داشت: سال 93 مسؤول اداره فنی و حرفه ای شهرستان کهنوج شدم و دیدم اوضاع آن مناطق از لحاظ کارهای فنی و تعمیراتی خوب نیست و این اولین جرقه را در ذهن من زد که برای کمک به مردم این مناطق یک گروه جهادی در این زمینه تاسیس کنم.

 اولین گروه جهادی ثبت شده سازمان فنی و حرفه ای کشور هستیم  وی افزود: سال 1394 با کمک همکاران خود در اداره فنی و حرفه ای  و دو نفر از اصناف جیرفت گروه جهادی یاوران مهارت جنوب کرمان را تأسیس کردیم.

 یعقوبی ساردو اضافه کرد: توانستیم گروه جهادی یاوران مهارت جنوب را به صورت رسمی در سامانه اطلس گروه های جهادی کشور به ثبت برسانیم و کد فعالیت کسب کردیم.

  مسؤول گروه جهادی ادامه داد: ما تنها گروه جهادی فنی و تاسیساتی رسمی ثبت شده و کد دار سازمانی فنی و حرفه ای کشور هستیم و فعالیت ما بیشتر در مناطق روستایی و محروم جنوب استان است و با سفر به این مناطق لوازم خانگی مانند انواع کولر، بخاری،گاز ،ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهادگرانی مخلص از جنوبی ترین نقطه کرمان

جهادگرانی مخلص از جنوبی ترین نقطه کرمان