مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 13:102023-09-21ورزشي

رونالدو را ول کن و غضنفر را بچسب


در پی عادی شدن روابط ایران و عربستان، رونالدو فوق ستاره جهان فوتبال به همراه تیم النصر به ایران آمدند و مورد استقبال مردم و مسئولان قرار گرفتند و البته این بار عبارت اهلاً و سهلاً جایگزین شعار مرگ بر آل سعود کافر شده و این نشان می دهد که ما در سیاست خارجی یک گام به جلو رفته و تعامل را جایگزین تقابل ساخته ایم.

آنچه در این یادداشت مورد نظر است، حواشی حضور رونالدو در ایران و نگاهی دوباره به سیاست خارجی جمهوری اسلامی طی دهه های اخیر است.

1- براساس اخبار و گزارشات منتشر شده، رونالدو و تیم همراهش پس از حضور در فرودگاه امام علاوه بر استقبال گسترده مردمی از سوی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اهداء یک فرش دستبافت ابریشمی ارزشمند مورد استقبال قرار گرفت، غافل از اینکه معمولاً هدایا در هنگام بدرقه تقدیم میهمان می شود؛ اما ذوق زدگی مسئولان باشگاه پرسپولیس آنان را وادار به یک رفتار غیرمتعارف نمود.

2- اتوبوس حامل رونالدو و همراهان از فردوگاه تا محل اقامت آنان (هتل اسپیناس) شاهد یک استقبال پرشور توام با رفتارهای هیجانی از قبیل دویدن دنبال اتوبوس در مسافت چند کیلومتری و تجمع گسترده در اطراف هتل محل اقامت و هجوم به داخل هتل و حتی تخریب محوطه و آسیب زدن به سالن ورودی و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونالدو را ول کن و غضنفر را بچسب

رونالدو را ول کن و غضنفر را بچسب