مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 21:202023-09-03اقتصادي

برای خرید لوازم تحریر چقدر باید هزینه کرد؟


رصد بازار نشان می دهد امسال خانواده ها برای خرید یک کوله پشتی با نوشت افزار و وسایل داخل آن و خرید یک جفت کفش باید حدود 3 میلیون تومان هزینه کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از همشهری آنلاین، 20 روز تا بازگشایی مدارس بیشتر نمانده است.

این روزها، دغدغه خانواده هایی که بچه مدرسه ای دارند ثبت نام فرزند خود در مدرسه و تهیه وسایل مورد نیاز مدرسه است؛ اگر از هزینه های نجومی و گزاف ثبت نام در مدرسه و هزینه سرویس مدرسه و روپوش مدرسه بگذریم، خرید نوشت افزار و کیف و کفش هم بار مالی سنگینی برای پدرها و مادرها دارد که در این میان، فشار بر خانواده هایی که بیشتر از یک فرزند محصل دارند، بیشتر است.

یک میلیون تومان فقط برای خرید نوشت افزار معمولی نوشت افزار جزو جدانشدنی از وسایل مورد نیاز دانش آموزان در مدرسه است که این روزها تهیه آن خرج زیادی روی دست خانواده ها می گذارد.

سال گذشته، طبق محاسبات ما، خرید نوشت افزار برای هر دانش آموز مقطع ابتدایی 600 تا 700 هزار تومان هزینه دربرداشت امسال اما قیمت نوشت افزار پا به پای تورم بالا رفته است به طوری که خرید 5 عدد دفتر مشق ساده، 2 عدد دفتر نقاشی، 2 عدد مداد مشکی، 2 عدد مداد قرمز، مدادرنگی 12 رنگ، 2 عدد پاک کن کوچک، تراش، خط کش، چسب نواری و ماتیکی و کاغذ رنگی برای کاردستی و جامدادی بیشتر از یک میلیون تومان تما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای خرید لوازم تحریر چقدر باید هزینه کرد؟

برای خرید لوازم تحریر چقدر باید هزینه کرد؟