مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 10:152023-09-04سياسي

سرمایه اجتماعی مهم ترین دارایی فراجا است


سرمایه اجتماعی مهم ترین دارایی فراجا است و اقدامات کارکنان در ماموریت اربعین قابل تقدیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام،به نقل از کانال پلیس، حمیدرضا اشراق معاون هماهنگ کننده فراجا در مرز مهران اظهار داشت: سرمایه اجتماعی مهم ترین دارایی فراجا بوده که بحمدالله با اقدامات مطلوب و مناسب انجام شده شاهد افزایش بیش از پیش آن هستیم.

این مقام انتظامی در ادامه ضمن تقدیر از همکاری و همدلی رسانه ملی، بیان داشت: در این ماموریت عظیم، رسانه ملی همدل و همراه با فراجا در بحث آگاه سازی زائران و ارائه عملکرد شبانه روزی مجموعه کارکنان انتظامی سهم بسزایی دارد.

سردار اشراق اظهار داشت: معاونت فرهنگی اجتماعی همواره در پیشبرد اهداف مجموعه انتظامی نقش مهم و کلیدی دارد و به نوعی زبان گویای پلیس است.

وی با بیان اینکه باید همزمان با اجرا و انجام مأموریت ها، برای انعکاس آن در جامعه نیز تلاش صورت بگیرد، افزود: معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا می تواند پل ارتباطی میان مردم و پلیس باشد و در فرآیندی دوسویه انتظارات و مطالبات مردم به پلیس و بالعکس را منتقل کند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به مأموریت و اقدامات خطیر پلیس در ماموریت اربعین حسینی، خاطرنشان کرد: بحمدالله مجموعه کارکنان معاونت فرهنگی اجتماعی در این ماموریت خوش درخشیده و با اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه اجتماعی مهم ترین دارایی فراجا است

سرمایه اجتماعی مهم ترین دارایی فراجا است