مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 21:102023-08-23اقتصادي

اخطار به متقاضیان بدحساب مسکن ملی پرند


شرکت عمران شهر جدید پرند به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهر هشدار داد چنان چه دو قسط از آورده خود را واریز نکنند از این طرح حذف می شوند.

- شرکت عمران شهر جدید پرند به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در این شهر هشدار داد چنان چه دو قسط از آورده خود را واریز نکنند از این طرح حذف می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شرکت عمران شهر جدید پرند در اطلاعیه ای خطاب به متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اعلام کرد: براساس مصوبه شورای مسکن استان تهران آن دسته از متقاضیان نهضت ملی مسکن پرند که تنها دو قسط از مبالغ اعلام شده را واریز ننمایند اخطار پیامکی واریز مبلغ ارسال می گردد و پس از آن نیز به متقاضی نسبت به واریز اقساط بعدی در مهلت تعیین شده اظهارنامه حذف ارسال می گردد .

در ادامه این اطلاعیه آمده است: به منظور تامین منابع مالی احداث پروژه های نهضت ملی مسکن، متقاضیانی که پس از ارسال اظهارنامه نیز نسبت به واریز اقساط خود اقدام ننمایند، از پروژه حذف و متقاضیان جدید جایگزین افراد بدحساب خواهد شد .

بنابراین گزارش گفت: مبالغ دریافتی از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بر اساس سه پارامتر هزینه ساخت، آماده سازی و محوطه سازی انجام می شود.

در حال حاضر هزینه ساخت هر متر مربع از واحدهای نهضت ملی مسکن بین 7.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخطار به متقاضیان بدحساب مسکن ملی پرند

اخطار به متقاضیان بدحساب مسکن ملی پرند