مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-18سياسي

یادواره حاج شیخ فضل الله محلاتی برگزار می شود


دومین یادواره آیت الله حاج شیخ فضل الله محلاتی، فرماندهان و یکصد شهید پاسدار شهرستان محلات شهریورماه جاری در محلات برگزار می شود.

- این یادواره با سخنرانی سرلشگر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی همراه با نمایش بزرگ رزمی فرهنگی حماسه مردان آفتاب 5 و با اجرای گروه هنری ستارگان زمینی  30 شهریور ماه ساعت 18 در مرکز آموزش شهیدمحلاتی روستای ارقده  برگزار می شود.

آشنایی با زندگی نامه شهید فضل الله محلاتی  شهید فضل الله محلاتی سال 1309 در شهرستان محلات و در خانواده ای کشاورز و متدین  چشم به جهان گشود و پس از تحصیلات مکتبی در سال 1344 وارد حوزه علمیه قم شد.

شهید محلاتی در نهضت ملی نفت، همکاری نزدیکی با آیه الله کاشانی داشت و چندین بار از سوی وی به شهرهای مختلف از جمله تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی اعزام شد، در تبریز سخنرانی آتشین کرد و شور مردم را در پاسداری از دین و کشور بر انگیخت و خود مورد حمله مزدوران رژیم قرار گرفت  و به شدت مجروح شد، به طوری که او را با عمامه خونین از میدان بیرون کرده و از مرگ حتمی نجات دادند.

شهید محلاتی در طول مبارزات حضرت امام- رحمه الله علیه- بارها به دست دژخیم ستم شاهی به زندان افتاد و روزها در سلول های وحشتناک ساواک در حبس به سر برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره حاج شیخ فضل الله محلاتی برگزار می شود

یادواره حاج شیخ فضل الله محلاتی برگزار می شود