مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 16:552023-09-17دانش

شناخت ناکافی مدیران صنعتی از ظرفیت های هوش مصنوعی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست «هوش مصنوعی در صنایع و معادن» با همکاری ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک و کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده نظام صنفی رایانه ای برگزار شد.

- عدم دسترسی به دادگان صنعتی، عدم شفافیت بازار و ضعف در رقابتی بودن بازار و شناخت ناکافی مدیران صنعتی از ظرفیت های هوش مصنوعی از جمله مواردی بود که در نشست هوش مصنوعی در صنایع مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نشست هوش مصنوعی در صنایع و معادن با همکاری ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک و کمیسیون هوش مصنوعی و علم داده نظام صنفی رایانه ای برگزار شد.

در ابتدای این نشست، رشاد حسینی، دبیر ستاد توسعه فناوری های هوش مصنوعی و رباتیک ضمن خیر مقدم به مهمانان به تشریح اولویت های برنامه های ستاد پرداخت و گفت: از جمله این برنامه ها می توان به حمایت از طرح های توسعه فناوری در قالب طرح های همکاری میان دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و صنعتی، حمایت از پروژه های تحقیق و توسعه صنایع و شرکت های بزرگ با استفاده از ظرفیت اعتبار مالیاتی تحقیق و توسعه اشاره کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت ناکافی مدیران صنعتی از ظرفیت های هوش مصنوعی

شناخت ناکافی مدیران صنعتی از ظرفیت های هوش مصنوعی