مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-05حوادث

وقوع 3 حادثه جاده ای با 8 مصدوم در شهرستان سامان


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: روز گذشته وقوع سه حادثه جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان سامان باعث مصدومیت هشت نفر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: مسعود مثنوی گفت: روز گذشته وقوع سه حادثه جاده ای در محورهای مواصلاتی شهرستان سامان باعث مصدومیت هشت نفر شد.

 مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری ادامه داد: عصر روز گذشته به دنبال دریافت خبری مبنی بر برخورد 2 دستگاه خودروی سواری پراید با سمند در محور سامان به پل زمانخان، به سرعت تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه 6 مصدوم داشت و امدادگران پس ارزیابی صحنه، اقدامات پیش بیمارستانی و تثبیت را برای 2 مصدوم انجام دادند و به مرکز درمانی انتقال دادند و چهار مصدوم دیگر نیز توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

مثنوی اضافه کرد: گزارش حادثه دیگری مبنی برخورد موتورسیکلت و خودروی سواری در ابتدای بلوار معلم دریافت شد و نیروها امدادی به محل اعزام شدند و پس ارزیابی صحنه برای یک مصدوم اقدامات پیش بیمارستانی صورت گرفت و تحویل عوامل اورژانس شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وقوع 3 حادثه جاده ای با 8 مصدوم در شهرستان سامان

وقوع 3 حادثه جاده ای با 8 مصدوم در شهرستان سامان