مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 20:002023-09-13سياسي

شناورسازی ساعت فعالیت اداره ها از اول مهرماه


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: کارکنان دولت از اول مهرماه می توانند ساعت شروع کار خود را از ساعت 07:00 تا 08:00 صبح به صورت شناور قرار دهند که به همین میزان به ساعت پایانی کاری آنان افزوده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاداره خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران زینلیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در حاشیه ششمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان گفت: شناورسازی ساعات شروع به کار کارکنان دستگاه ها و مدارس از جمله مهمترین موضوعات این نشست بود.

وی ادامه داد: با لحاظ نمودن نظر اعضاء و بررسی های کارشناسی، طرح شناورسازی ساعت کاری ادارات و مدارس برای شش ماهه دوم سال جاری باتوجه به سوابق گذشته این طرح مصوب شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان بیان کرد: مطابق با مفاد این طرح، کارکنان دولت از  اول مهرماه می توانند ساعت شروع به کار خود را از ساعت 07:00 تا 08:00 صبح با (کسب اجازه از مدیر مربوطه) به صورت شناور قرار دهند که به همین میزان به ساعت پایانی کاری آنان افزوده خواهد شد.

زینلیان ادامه داد: در خصوص مدارس نیز اداره کل آموزش و پرورش استان در همین بازه به فاصله های 15 دقیقه حسب مقطع تحصیلی و پسرانه و دخترانه بودن برای حضور دانش آموزان زمانبندی و اطلاع رسانی خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناورسازی ساعت فعالیت اداره ها از اول مهرماه

شناورسازی ساعت فعالیت اداره ها از اول مهرماه