مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 10:102023-09-21سياسي

از آلوده شدن محیط دانشگاه به افکار ضدایرانی جلوگیری شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون انتشار فیلم جلسه دفاع یک غیردانشجو در دانشکده علوم اجتماعی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران نامه ای خطاب به سید محمد مقیمی، - پیرامون انتشار فیلم جلسه دفاع یک غیردانشجو در دانشکده علوم اجتماعی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران نامه ای خطاب به سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران نوشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، پیرامون انتشار فیلم جلسه دفاع یک غیردانشجو در دانشکده علوم اجتماعی، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران نامه ای خطاب به سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران نوشت.

  متن این نامه به شرح زیر است:   انتشار فیلمی فضاحت بار و غیرقابل قبول از جلسه دفاع پایان نامه خانم لیلا حسین زاده در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، موجب برافروختگی احساسات ملی دانشجویان مسلمان انقلابی دانشگاه تهران شد.

  نکاتی درباره فیلم منتشر شده قابل ذکر است: اولاً این فرد بدون التزام به قانون پوشش و حجاب اسلامی و با لباس نمادین گروهک های تروریستی در جلسه حاضر شده است.

ثانیاً او در شروع سخنان خود به ناجنبش زن زندگی آزادی و نام خائنین تروریست خون ریزی اشاره می کند که روزگاری در صدد بودند که سرزمین عزیزمان ایران را به ورطه تجزیه و نابودی بکشانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از آلوده شدن محیط دانشگاه به افکار ضدایرانی جلوگیری شود

از آلوده شدن محیط دانشگاه به افکار ضدایرانی جلوگیری شود