مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 14:352023-09-20سياسي

فرهنگ زیربنای ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصاد جامعه است


نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: فرهنگ قطعاً زیربنای سایر ابعاد نهادهای اجتماعی از قبیل سیاست، اقتصاد و امثال ذلک است که نقش مقدمی دارد و اصلاح و ارتقای آن ها به فرهنگ بستگی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، نشست شورای فرهنگ عمومی کشور به ریاست محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با حضور وبیناری آیت الله حسینی همدانی، نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز برگزار شد.

آیت الله محمد مهدی حسینی همدانی در این نشست ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه ربیع الاول، بیان داشت: امیدوارم عزاداری های دوماهه عزیزان موردقبول واقع شده باشد و تبریک دوم بنده پیروزی ملت ایران در مقابل جنگ شناختی گسترده دشمنان بود که باید شاکر بود و به جهاد گران عرصه تبیین و افشای حیله های خناثان، خدا قوت گفت.

وی با تأکید بر اینکه در مقابل این جنگ ترکیبی دشمن دفاع و حمله های ترکیبی اساسی صورت گرفت، اظهار کرد: نظام اسلامی نشان داد که در عرصه دفاع ادراکی و ترکیبی از توانمندی و اقتدار لازم برخوردار است.

امام جمعه کرج در ادامه اضافه کرد: دولت در این عرصه کمک های بسیار مفید و مهمی را انجام داد که مردم در این دفاع و در این جنگ موفق باشند که باید تشکر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ زیربنای ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصاد جامعه است

فرهنگ زیربنای ابعاد مختلف اجتماعی، سیاسی و اقتصاد جامعه است