مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 11:352023-09-13اقتصادي

خرید و فروش  و ساخت وساز در آشوراده ممنوع شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های  خبرنگاری دانشجو، قاسم مهدوی موحد رییس دادگستری بندرترکمن در حاشیه جلسه پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان به خبرنگاران گفت: - رییس دادگستری شهرستان بندرترکمن گفت: با هدف پیشگیری از وقوع جرم در آشوراده، هرگونه خرید و فروش  و ساخت وساز ابنیه در در این جزیره ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه استان های  خبرنگاری دانشجو، قاسم مهدوی موحد رییس دادگستری بندرترکمن در حاشیه جلسه پیشگیری از وقوع جرم در این شهرستان به خبرنگاران گفت: در حال حاضر هر گونه خرید و فروش ملک و زمین و ساخت و ساز در جزیره آشواده ممنوع است.

وی گفت: اگر خرید و فروش و ساخت و سازی قرار است در این جزیره انجام شود باید دارای مجوزهای لازم باشد و متقاضیان باید حتما به فرمانداری برای کسب اطلاعات بیشتر مراجعه کنند.

مهدوی موحد افزود: مردم برای اطلاع از دستگاه های دخیل در این موضوع می توانند با مراجعه به فرمانداری از جزییات استعلام های مربوطه مطلع شوند.

گفتنی است، در نیمه نخست ماه جاری و بر اساس حکم صادره از مراجع قضایی  استان گلستان مالکیت روستای اشوراده از تملک اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان خارج و به بنیاد مسکن استان گلستان واگذار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید و فروش  و ساخت وساز در آشوراده ممنوع شد

خرید و فروش  و ساخت وساز در آشوراده ممنوع شد