مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 13:152023-08-28سياسي

پروژه آبرسانی به روستای ارمیان میامی بهره برداری شد


پروژه آبرسانی به مجتمع تک روستایی ارمیان از توابع شهرستان میامی به همت بسیج سازندگی استان سمنان و با مشارکت آبفای این استان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میامی، پیش از ظهر امروز هم زمان با گرامیداشت هفته دولت، آیین افتتاح پروژه آبرسانی به روستای ارمیان با حضور سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان، علی اصغر خانی، نماینده مردم شهرستان های میامی و شاهرود در مجلس شورای اسلامی و جمعی دیگر از مسؤولان استانی و شهرستانی و خیران و عموم مردم روستای ارمیان برگزار شد.

علیرضا آشوری، فرماندار شهرستان میامی در این آیین، اعتبار این پروژه را بالغ بر 230 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه مهم، بخش اعظمی از مشکلات حوزه آب آشامیدنی روستای ارمیان رفع شده و مردم این مناطق از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می شوند.

طاهری، مدیرعامل آب و فاضلاب استان سمنان نیز عنوان کرد: این پروژه در راستای توجه ویژه به بحث تأمین آب شرب پایدار روستایی و تأکیدات استاندار سمنان بر محرومیت زدایی، امروز به بهره برداری می رسد.

این پروژه که به همت بسیج سازندگی استان سمنان به نمایندگی از قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و مشارکت آبفای استان سمنان تکمیل و آماده بهره برداری شده است، حدود 13 کیلومتر خط انتقال و 2 مخزن و ایستگاه پمپاژ دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه آبرسانی به روستای ارمیان میامی بهره برداری شد

پروژه آبرسانی به روستای ارمیان میامی بهره برداری شد