مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 20:352023-09-17اقتصادي

12 اخلالگر بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 12 اخلالگر بازار مسکن در بازرسی از عملکرد بنگاه های مشاوران املاک در سطح استان شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، سید محسن حمزه لو مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی اظهار داشت: 12 اخلالگر بازار مسکن در بازرسی از عملکرد بنگاه های مشاوران املاک در سطح استان شناسایی و به مقام قضایی معرفی شدند.

وی افزود: همچنین تاکنون برای 2 مشاور املاک به دلیل تخلفات انجام یافته با دستور دادستان مرکز استان قرار بازداشت موقت صادر شده و بررسی ها برای شناسایی سایر متخلفان در حال انجام است.

حمزه لو تصریح کرد: در راستای بازرسی های انجام شده، 212 بنگاه مشاور املاک متخلف در سطح استان شناسایی و به دلیل تخلفات عدیده پلمب شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: بنگاه های مشاور املاک متخلف شناسایی شده بعد از تشکیل پرونده تخلفات در شعب ویژه تعزیرات حکومتی در سطح استان، 45 میلیارد ریال جریمه شدند.

حمزه لو عنوان داشت: در حال حاضر هفت هزار و 180  مشاور املاک مجاز در سطح استان وجود دارد و در حال فعالیت هستند که نظارت و بازرسی ادواری از فعالیت این واحدهای صنفی در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 اخلالگر بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند

12 اخلالگر بازار مسکن در آذربایجان غربی به دستگاه قضایی معرفی شدند