مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 07:552023-09-04فرهنگي

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مرز باشماق


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان گفت: در مسیر منتهی به مرز باشماق، نمایشگاهی از آثار هنرمندان و صنعتگران مریوانی برای مسافران و زائران اربعین حسینی برپا شده است.

- مصطفی طاهری در گفت وگو با خبرنگار فارس در مریوان  با اشاره به تردد زائران اربعین حسینی از مرز باشماق مریوان، اظهار کرد: اربعین فرصتی مغتنم برای معرفی ظرفیت های تاریخی، فرهنگی، طبیعی و نیز محصولات صنایع دستی مریوان است که می تواند این شهرستان را بیش از پیش به تمام کشور معرفی کند.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان مریوان افزود: در این راستا نمایشگاهی حاصل ذوق و تلاش هنرمندان حوزه صنایع دستی این شهرستان در قالب 15 غرفه در معرض دید بازدیدکنندگان، مسافران و زائران اربعین حسینی قرار گرفته است.

وی هدف از برپایی این نمایشگاه را توسعه و رونق صنایع دستی منطقه و معرفی و عرضه محصولات این حوزه به مسافران و زوار عتبات عالیات عنوان کرد و گفت: این نمایشگاه تا 15 شهریورماه دایر و آماده بازدید علاقه مندان است.

طاهری یادآور شد: امید است با بهره گیری از حداکثر ظرفیت ها و امکانات، زمینه معرفی و عرضه هرچه بهتر و بیشتر آثار هنرمندان توانمند شهرستان فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مرز باشماق

برپایی نمایشگاه صنایع دستی در مرز باشماق