مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:502023-08-29اجتماعي

تفکیک ضایعات در یک واحد مسکونی در قرچک


سرپرست اداره حفاظت محیط زیست قرچک از اقدام عجیب یک واحد غیرمجاز تفکیک ضایعات در یک منزل مسکونی در این شهرستان خبر داد و گفت: این واحد ملزم به جمع آوری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رضا شایسته صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یک واحد غیرمجاز تفکیک ضایعات در منزل مسکونی در قرچک به جمع آوری و رفع آلایندگی ملزم شد.

وی گفت: با پیگیری های به عمل آمده و در راستای همکاری با نیروی انتظامی قرچک، یک واحد تفکیک ضایعات غیرمجاز و آلاینده در این شهرستان ملزم به جمع آوری شد.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست قرچک افزود: این واحد که به علت ایجاد آلایندگی های محیط زیستی، تفکیک غیر اصولی ضایعات، نگهداری از حیواناتی نظیر سگ و گربه در ساختمانی مسکونی، موجبات نارضایتی ساکنین مجاور شده بود، طی بازدید به همراه مأمورین نیروی انتظامی قرچک شناسایی و ملزم به جمع آوری شد.

وی با بیان این که یکی از مهمترین مشکلات و معضلات محیط زیستی قرچک وجود واحدهای غیرمجاز جمع آوری و تفکیک ضایعات است، گفت: این واحدها با فعالیت غیر اصولی خود انواع آلایندگی های محیط زیستی به ویژه آلودگی آب و خاک را فراهم می کنند.

شایسته اظهار داشت: این اداره به طور مستمر و به استناد ماده 7 قانون مدیریت پسماندها از ارگان های ذیربط قرچک موضوع را پیگیری کرده و با هرگونه تخلفی که باعث تهدید سلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک ضایعات در یک واحد مسکونی در قرچک

تفکیک ضایعات در یک واحد مسکونی در قرچک