مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 11:552023-08-27اقتصادي

علمیلات اجرایی مترو پردیس پس از ابلاغیه کمیسیون ترافیک آغاز می شود


پرونده مترو پردیس به کمیسیون ترافیک ارجاع و موارد اولیه آن در این کمیسیون مورد تایید قرار گرفته است که در صورت ابلاغ، - خلیل محبت خواه، سرپرست شرکت عمران پردیس در گفت و گو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص تعداد واحدهای مسکن مهر مدنظر برای افتتاح در هفته دولت، اظهار کرد: اقدامات شرکت عمران پردیس برای آماده سازی بیش از 10 هزار واحد مسکن مهر در نقاط مختلف شهر پردیس به مراحل پایانی رسیده است.

وی با بیان اینکه افتتاح این پروژه ها جزو معدود بهره برداری های واقعی در مساکن مهر پردیس است، گفت: تمام کمبود های واحدهای مدنظر برای افتتاح از جمله آب، برق، گاز، فاضلاب، آسانسور و غیره که در پروژه های قبلی نادیده گرفته شده بود در این 10 هزار واحد کاملا تامین شده است.

سرپرست شرکت عمران پردیس افزود: پس از تکمیل واحدهای مسکن مهر و تامین تمام زیرساخت های روبنایی و زیربنایی منتظر افتتاحیه نمی مانیم و این خانه ها بلوک به بلوک تحویل متقاضیان می شود.

محبت خواه با اشاره به اینکه زمان افتتاح این پروژه ها از طرف نهاد ریاست جمهوری مشخص و اعلام خواهد شد، ادامه داد: این واحدها را رییس جمهور شخصاً افتتاح خواهد کرد.

پایان سال 1403 پرونده مسکن مهر پردیس بسته می شود وی اضافه کرد: بخشی از واحدهای مسکن مهر در پردیس تا پایان سال تحویل می شود و در پایان سال 1403 با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علمیلات اجرایی مترو پردیس پس از ابلاغیه کمیسیون ترافیک آغاز می شود

علمیلات اجرایی مترو پردیس پس از ابلاغیه کمیسیون ترافیک آغاز می شود