مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 13:452023-08-25سياسي

آزمون وکلا در اردبیل با رقابت 2534 نفر برگزار شد


رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون پذیرش وکلای مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل برگزار و 2 هزار و 534 نفر آقا و خانم باهم رقابت کردند.

- قاسم امیدی در جریان برگزاری این آزمون و در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره یک ماده پنج قانون تسهیل سوم شهریورماه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون در چهار نقطه دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد که رییس کل دادگستری استان اردبیل و سایر مسئولان در بازدید خود از امنیت و سلامت این آزمون ابراز رضایت کردند.

رییس مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل بیان کرد: از مجموع داوطلبان شرکت کننده در این آزمون یک هزار و 19 نفر خانم و یک هزار و 515 نفر نیز آقا هستند که در این رقابت حاضر شدند.

امیدی افزود: هنوز ظرفیت پذیرش وکیل در مرکز وکلای قوه قضاییه استان اردبیل اعلام نشده ولی معیار قبولی کسب 70 نمره این آزمون است.

وی اضافه کرد: نتیجه آزمون مرکز وکلای قوه قضاییه تا 40 روز آینده اعلام می شود و پذیرفته شدگان در مراحل مختلف حاضر شده و در نهایت بعد از گذراندن دوره های تخصصی به عنوان وکیل در این مرکز پذیرش می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمون وکلا در اردبیل با رقابت 2534 نفر برگزار شد

آزمون وکلا در اردبیل با رقابت 2534 نفر برگزار شد