مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 23:002023-09-09اجتماعي

ایجاد تمهیدات لازم برای بازگشت موج دوم و سوم زائرین قمی


با مدیریت استانداری و انجام تمهیدات لازم در ستاد اربعین تا ساعت 3 بامداد امروز کلیه زائران از این پایانه منتقل شدند و با استقرار اتوبوس های لازم، - ایسنا/قم معاون استاندار قم گفت: با مدیریت استانداری و انجام تمهیدات لازم در ستاد اربعین تا ساعت 3 بامداد امروز کلیه زائران از این پایانه منتقل شدند و با استقرار اتوبوس های لازم، موج سوم بازگشت در روز شنبه و یکشنبه بدون مشکل مدیریت خواهد شد.

ابوالقاسم مقیمی معاون اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم، ضمن بیان اینکه با تدابیر ستاد اربعین استان تمهیدات لازم برای انتقال زائران به کشور عراق با کمترین میزان معطلی انجام شد و بیش از 200 هزار شهروند قمی به مرزها اعزام شدند، گفت: مضاف بر این بخشی از زائران اربعین حسینی در کشور، قم را به عنوان عمود اول انتخاب کرده و شروع سفر زیارتی خود را با تشرف به حرم کریمه اهل بیت (س) از استان قم آغاز کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری قم، وی افزود: امسال موج بازگشت زائران از کشور عراق از یک هفته قبل از روز اربعین حسینی آغاز شد اما علی رغم این موج بازگشت، در آرامش کامل خدمات به زائران ارائه شد.

وی ادامه داد: با توجه به رکورد بی نظیر 4 میلیونی زائران اربعین ایرانی در سال جاری و هم زمانی روز اربعین با روز پنجشنبه که شب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد تمهیدات لازم برای بازگشت موج دوم و سوم زائرین قمی

ایجاد تمهیدات لازم برای بازگشت موج دوم و سوم زائرین قمی