مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 شهریور 1402 ساعت 17:452023-09-09سياسي

انتقاد رییس شورای شهر رشت از نحوه انعقاد قرادادها در شهرداری


رییس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از نحوه انعقاد قرارداد در شهرداری گفت:متاسفانه برخی از افراد به جای اینکه حامی منافع شهر و شهروندان باشند منافع طرف مقابل قرار داد را تأمین می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین واثق کارگرنیا امروز شنبه در نود و نهمین جلسه علنی شورای شهر رشت با اشاره به احداث ایستگاه های جدید اتوبوس در این شهر، اظهار کرد: بر اساس قرار داد منعقد شده، قرار بود 103 ایستگاه اتوبوس جدید طی 6 ماه در سطح شهر احداث شود اما با گذشت حدود 6 ماه فقط یک ایستگاه جدید اتوبوس در مقابل سازمان احداث شده است و مابقی ایستگاه ها به حال خود رهاشده است.

وی با تاکید بر تسریع بخشیدن به اجرای این پروژه افزود: این گونه عملکردها و کم کاری ها موجب می شود تا شهروندان نسبت به اعضای شورا بی اعتماد شوند و وقتی پیمانکار نسبت به تعهداتش بی توجه است، شهرداری باید با وی برخورد کند.

رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به لایحه شهرداری رشت مبنی بر تملک 4 قطعه زمین در خیابان نواب رشت بیان کرد: شهرداری رشت در این قسمت از شهر چند قطعه زمین در اختیار دارد و شهرداری رشت طی لایحه ای تقاضای تملک 4 قطعه زمین دیگر با هدف ایجاد پارکینگ عمومی را در این قسمت از شهر مطرح کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس شورای شهر رشت از نحوه انعقاد قرادادها در شهرداری

انتقاد رییس شورای شهر رشت از نحوه انعقاد قرادادها در شهرداری