مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-26اقتصادي

30 پروژه آبرسانی هدیه دولتی ها به خراسان جنوبی


مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: 30 پروژه آبرسانی به مناسبت هفته دولت در استان به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مهدی دوستی، مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی امروز در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت اظهارداشت: 30 پروژه آبرسانی در استان به مناسبت هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی به شرایط اضطراری آب شرب شهر طبس طی امسال اشاره کرد و ادامه داد: به واسطه اینکه امسال سد نهرین طبس ورودی آب نداشت این شهر در تابستان دچار تنش می شد اما با تدابیر انجام شده از جمله حفر 8 حلقه چاه که به مرور وارد فاز بهره برداری شد تا مردم این شهرستان گرمسیری دچار تنش نشوند.

به گفته مدیرعامل آب و فاضلاب خراسان جنوبی با حفر 120 حلقه چاه تنش آبی شهرهای بیرجند، نهبندان، قاین و طبس با این که گرم ترین تابستان را داشتیم دچار تنش آبی نشدیم.

دوستی با بیان اینکه 9 درصد مناطق روستایی خراسان جنوبی با مشکل بی آبی مواجه هستند، افزود: امسال 132 روستای خراسان جنوبی خشک و وارد چرخه آبرسانی سیار روستایی شد که با افزایش ناوگان آبرسانی سیار این مشکل برطرف شد.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی در ادامه به افزایش 15 برابری جمعیت ساکن روستاهای خراسان جنوبی در ایام عاشورا و تاسوعا و قطعی و ساعتی شدن آب روستاها اشاره کرد و اظهاردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 پروژه آبرسانی هدیه دولتی ها به خراسان جنوبی

30 پروژه آبرسانی هدیه دولتی ها به خراسان جنوبی