مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 03:552023-08-25اقتصادي

افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 75 طرح هفته دولت در بندر دیر


امسال در هفته دولت 75 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری معادل 185 میلیارد تومان در سطح شهرستان دیر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

- بوشهر- فرماندار شهرستان دیر گفت: امسال در هفته دولت 75 طرح اقتصادی و عمرانی با اعتباری معادل 185 میلیارد تومان در سطح شهرستان دیر افتتاح یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

به گزارش، یونس باربرز عصر پنجشنبه به مناسبت هفته دولت در نشست با خبرنگاران شهرستان های دیر، کنگان، جم و عسلویه، اظهار داشت: از ابتدای مسئولیت خود تاکنون هر آنچه در توان داشته ام برای رفع مشکلات شهرستان با نگاه کلان بکار برده و مکلف به پاسخگویی به مردم بوده ام.

فرماندار شهرستان دیر با بیان اینکه بی واسطه ترین ارتباط با تمام اقشار مردم داشته ایم، افزود: توسعه شهرستان، استان و کشور در سایه وحدت و انسجام محقق می شود و خبرنگاران در این راستا از هر بهانه ای برای تحکیم وحدت در جامعه استفاده کنند.

استفاده از ظرفیت رسانه برای توسعه استان وی با بیان اینکه نگاه مسئولان ابتدا باید ملی و بعد از آن استانی و شهرستانی باشد، تاکید کرد: امروز قدرت رسانه ها بالاتر از فرماندار و استاندار و حاکمیت است و باید از این ظرفیت برای توسعه استان استفاده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 75 طرح هفته دولت در بندر دیر

افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 75 طرح هفته دولت در بندر دیر