مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:002023-09-14سياسي

میزبانی از 17 هزار کودک اربعینی در مسجد مقدس جمکران


معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران گفت: در مدت 25 روز فعالیت موکب اربعین در مسجد مقدس جمکران برنامه های مختلف فرهنگی برای زائران ایرانی و غیرایرانی اربعین حسینی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر مسجد مقدس جمکران، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران از ششم ماه صفر با برپایی موکب در شبستان امام حسن عسکری(ع) میزبان زائران ایرانی و غیرایرانی اربعین حسینی است، اظهار کرد: برای بهره مندی معنوی هر چه بهتر زائران کربلای معلی از حضور در مسجد مقدس جمکران برنامه های مختلف فرهنگی برای سنین مختلف در دو بخش برادران و خواهران برنامه ریزی شده بود که در مدت بالغ بر 25 روز فعالیت این موکب، به اجرا رسید و مورد استقبال زائران ایرانی و غیرایرانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: مرکز گل نرگس مسجد مقدس جمکران در این موکب میزبان کودکان زائر اربعین بود که بالغ بر 17 هزار کودک دختر و پسر از خدمات مختلف آن از جمله نقاشی، اجرای نمایش، قصه گویی و… استفاده کردند.

وی از برگزاری 140 حلقه معرفت در بخش های خواهران و برادران با موضوعاتی همچون مهدویت، عاشورا، انقلاب اسلامی زمینه سازی ظهور، شهداء زینبییون، ضرورت پیاده روی اربعین، معرفت حسینی و… خبرداد و گفت: در این مدت بیش از 60 مبلغ اردو زبان خواهر و برادر بالغ بر دو هزار سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی از 17 هزار کودک اربعینی در مسجد مقدس جمکران

میزبانی از 17 هزار کودک اربعینی در مسجد مقدس جمکران