مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 15:102023-09-18دانش

پذیرش بیش از 500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به آغاز سال تحصیلی از اول مهرماه، گفت: بیش از 500 دانشجو ورودی جدید در مهرماه پذیرش خواهند شد.

- ایسنا/خراسان شمالی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به آغاز سال تحصیلی از اول مهرماه، گفت: بیش از 500 دانشجو ورودی جدید در مهرماه پذیرش خواهند شد.

دکتر علی اسماعیلی در گفت و گو با ایسنا، با تأکید بر آمادگی مجموعه دانشگاه برای پذیرایی از دانشجویان جدیدالورود، گفت: بیش از 500 دانشجو در 19 کد رشته محل طی مهر ماه جذب خواهند شد.

وی بیان کرد: ثبت نام دانشجویان ورودی جدید بنا بر اعلام سازمان سنجش طی نیمه اول یا دوم مهر ماه صورت خواهد گرفت، هم چنین زمان حذف و اضافه نیز 15 الی 21 مهر ماه خواهد بود.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: دانشجویان شاغل به تحصیل در دانشگاه طی مهر ماه بیش از 1850 نفر خواهند بود.

وی با اشاره به جذب 123 دانشجوی رشته پزشکی طی سال تحصیلی گذشته در دانشگاه علوم پزشکی اظهار کرد: میزان جذب دانشجو در این رشته به نسبت سال قبل تر از آن حدود 50 درصد رشد داشته است.

در حال حاضر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با دارا بودن رشته های پزشکی و پیراپزشکی، بیش از 2000 دانشجو در آن مشغول به تحصیل هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش بیش از 500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

پذیرش بیش از 500 دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی