مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 شهریور 1402 ساعت 10:052023-08-27اقتصادي

بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی در مسیر راه اندازی


سازمان بازرسی در راستای حمایت از تولید گامی اساسی برای راه اندازی یکی از بزرگ ترین نیروگاه های خورشیدی کشور برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، در پی وصول گزارش هایی مبنی بر وجود مشکلاتی پیش روی نیروگاه خورشیدی 100 مگاواتی محلات، مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی، بازرس کل نیرو و ارتباطات و بازرسان مربوطه سازمان بازرسی به همراه معاون وزیر نیرو از نیروگاه مذکور بازدید و راهکارهای حل مشکلات این مجموعه را مورد بررسی قرار دادند.

احمد نظری مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور در این رابطه توضیح داد: نیروگاه فوق در زمینی به مساحت 178 هکتار و در پنج کیلومتری محلات قرار دارد و در بازدید انجام شده مشخص گردید که 65 درصد پیشرفت فیزیکی داشته، خطوط انتقال نیرو بصورت 100 درصد انجام و 97 درصد پست های برق نصب شده و در مراحل پایانی ساخت بوده است.

وی ادامه داد: همچنین در این بازدید احصا شد که شرکت مانا انرژی پاک در مناقصه عمومی مرحله دوم سرمایه گذاری پروژه های احداث 2600 مگاوات نیروگاه خورشیدی شرکت و برنده ساخت نیروگاه شده بود، ولی با مشکلات قراردادی متعددی مواجه است.

مدیرکل دفتر حمایت از سرمایه گذاری و تولید ملی سازمان بازرسی کل کشور اظهار کرد: در این راستا با پیگیری و ورود سازمان بازرسی مشکلات فوق مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی در مسیر راه اندازی

بزرگ ترین نیروگاه خورشیدی در مسیر راه اندازی