مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:302023-08-28سياسي

15 واحد فرآوری معدنی در استان سمنان راه اندازی شد


استاندار سمنان با بیان اینکه قبل از روی کار آمدن دولت سیزدهم تنها سه معدن در حوزه فرآوری محصولات در استان مشغول به کار بودند، گفت: امروز تعداد این معادن به 15 واحد رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمد رضا هاشمی صبح دوشنبه در مراسم افتتاح طرح های هفته دولت میامی به میزبانی ارشاد اسلامی این شهرستان ضمن اشاره به دیپلماسی دولت سیزدهم، تاکید کرد: عضویت بریکس بار دیگر نشان از نقش آفرینی ایران در عرصه بین المللی دارد.

وی با بیان اینکه عضویت بریکس برای ایران موفقیت چشمگیری است که خشم دشمنان را به دنبال دارد، تاکید کرد: پنج کشور با اقتصاد برتر در دنیا عضویت این گروه را دارند که از جمله آنها می توان به هند، روسیه، چین و … اشاره کرد.

استاندار سمنان با بیان اینکه 42 درصد کل جمعیت دنیا زیرمجموعه اجلاسیه بریکس هستند، بیان کرد: دعوت از جمهوری اسلامی ایران برای عضویت در این اجلاسیه بالاترین افتخاری است که نصیب نظام و مردم می شود.

هاشمی با بیان اینکه دیپلماسی عزت مندانه و هوشمندانه دولت سیزدهم شرایط را برای ایران در منطقه نیز مطلوب کرده است، گفت: کسانی که در مکه مکرمه بودند می توانند شاهدی برای برخورد متفاوت کشور عربستان با زائران ایرانی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

15 واحد فرآوری معدنی در استان سمنان راه اندازی شد

15 واحد فرآوری معدنی در استان سمنان راه اندازی شد