مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 11:012023-08-28سياسي

نماینده شیراز: مطالعه رینگ دوم کمربندی شیراز به سرعت واگذار شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جعفر قادری در نشستی خبری اظهار داشت: اولویت دوم در رابطه با کمربندی شیراز، حد فاصل مرودشت به خرامه است که پیمانکار شروع کرده اما فعلا به عنوان جاده فرعی درجه یک است تا به عنوان بخشی از رینگ دوم و به عنوان بزرگراه مصوبه آن دریافت شود و در آینده این تکه ها با اتصال به هم، رینگ دوم شهر شیراز را تشکیل دهند.

مجوز ایجاد دهکده لجستیک نماینده مردم شیراز با اشاره به صدور مجوز راه اندازی دهکده لجستیک شیراز در شورای عالی لجستیک گفت: این دهکده در محدوده ای 100 هکتاری در کنار منطقه ویژه، باراندازی برای ترخیص بارهای وارداتی و صادراتی در شیراز است.

صدور 600 هزار پرونده کسب و کار در کشور نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، شاخص شروع کسب و کار کشور را در مقایسه با رتبه جهانی بهبود می بخشد.

 وی ادامه داد: در ارتباط با این قانون تمام مجوزها به 2 گروه ثبت محور و مجوز محور تقسیم شده و  68 درصد کسب و کارها بدون مراجعه به دستگاه ها و طی 24 تا 48 ساعت، مجوز دریافت می کنند.

قادری گفت: طی بیش از یک سال گذشته تاکنون که این قانون در کشور اجرایی شده که افزون بر یک میلیون متقاضی وارد درگاه ملی مجوزها شده اند و 600 هزار پروانه نیز صادر شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده شیراز: مطالعه رینگ دوم کمربندی شیراز به سرعت واگذار شود

نماینده شیراز: مطالعه رینگ دوم کمربندی شیراز به سرعت واگذار شود