مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 12:152023-09-02اقتصادي

2 هزار کارخانه در شهرک های صنعتی استان سمنان وجود دارد


استاندار سمنان با بیان اینکه صنعت یکی از ارکان توسعه اقتصادی استان محسوب می شود، گفت: در مجموعه شهرک ها و نواحی صنعتی استان دو هزار واحد صنعتی مشغول به فعالیت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمدرضا هاشمی پیش از ظهر شنبه در دیدار با مسئولان بانک صنعت و معدن در سمنان، بیان کرد: صنعت یکی از پایه های اصلی توسعه اقتصادی در استان سمنان محسوب می شود.

وی با بیان اینکه در استان سمنان 19 ناحیه و شهرک صنعتی وجود دارد، افزود: دو هزار کارخانه و واحد صنعتی تولیدی در این شهرک ها و نواحی فعالیت دارند.

استاندار سمنان با بیان اینکه بعد از روی کار آمدن دولت سیزدهم حتی یک واحد صنعتی مشکل دار هم در استان تعطیل نشده است، ابراز کرد: در کنار حفظ وضعیت موجود خروج 127 واحد صنعتی و تولیدی از رکود، دیگر اقدام جدی دولت در استان بوده است.

هاشمی با بیان اینکه بیکاری در پایین ترین میزان خود طی 18 سال اخیر در استان سمنان قرار دارد، گفت: احیای واحدهای صنعتی و تولیدی در این تثبیت اشتغال مؤثر بوده است.

وی با بیان اینکه طی دو سال اخیر واحدهای دانش بنیان استان از 70 به 140 شرکت گسترش یافته است، تاکید کرد: در صورت تأمین آب برای معادن استان، شاهد رشد چشم گیر و جهشی در زمینه تولیدی در استان سمنان خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 هزار کارخانه در شهرک های صنعتی استان سمنان وجود دارد

2 هزار کارخانه در شهرک های صنعتی استان سمنان وجود دارد