مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 15:402023-09-10حوادث

حادثه در پالایشگاه عسلویه/ یک نفر کشته شد


رییس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به وقوع حادثه در منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در یکی از واحد های پالایشگاه دوم پارس جنوبی در عسلویه رخ داد.

- سه نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری، در یکی از واحد های پالایشگاه دوم پارس جنوبی در حال عملیات تعمیرات حادثه دیدند که یک نفر فوت و 2 نفر مصدوم شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، رییس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به وقوع حادثه در منطقه پارس جنوبی اظهار داشت: این حادثه بامداد امروز در یکی از واحد های پالایشگاه دوم پارس جنوبی در عسلویه رخ داد.

  ابوالحسن بی باک با بیان اینکه 3 نفر از کارکنان شرکت پیمانکاری در حال عملیات تعمیر در یکی از واحد های پالایشگاه دوم پارس جنوبی دچار حادثه شدند گفت: در حین انجام این عملیات سه نفر دچار حادثه می شوند و متأسفانه با توجه به تلاش سریع تیم ایمنی و پزشکی مستقر در پالایشگاه یک نفر فوت می کند و 2 نفر مصدوم می شوند.

  وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه منتقل شده اند وضعیت و شرایط عمومی آنان را مطلوب دانست و بیان کرد: با اقدامات به موقع پزشکی شرایط عمومی مصدومان این حادثه مساعد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه در پالایشگاه عسلویه/ یک نفر کشته شد

حادثه در پالایشگاه عسلویه/ یک نفر کشته شد