مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 14:402023-09-12اقتصادي

کشاورزان مازندران برای سنددارکردن مزارع تشویق شوند


رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اشاره به سنددارکردن اراضی کشاورزی گفت: کشاورزان باید برای سنددار شدن مزارع تشویق شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن عنایتی کلیجی ظهر سه شنبه در جلسه هماهنگی صدور اسناد، حفظ کاربری و یکپارچگی اراضی کشاورزی گفت: سنددار کردن اراضی کشاورزی باید با قوت بیشتری مورد توجه قرار گیرد و امور اراضی باید به دنبال این باشد تا کشاورزان را ترغیب کنند به سمت سنددار کردن اراضی کشاورزی خود بروند.

وی ادامه داد: رفع تداخلات در برخی شهرستان ها به اتمام رسیده است و ثبت اسناد املاک باید پیگیری برای این موضوع داشته باشند.

رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: مناطقی که نقشه های آن آماده است تا پایان آذرماه رفع تداخلات آن انجام می شود.

این مسئول افزود: در مازندران به عنوان قطب کشاورزی کشور، حوزه زمین برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و حساسیت ویژه ای در بحث زمین داریم.

عنایتی با بیان اینکه مازندران تأمین کننده امنیت غذایی کشور است، گفت: با سنددار کردن اراضی کشاورزی بسیاری از مشکلات رفع می شود.

وی اضافه کرد: حوزه غذا مربوط به یک قشر، ساختار و دستگاه نیست بلکه همه اجزا و ارکان استان باید تلاش کنند تا به امنیت غذایی و تولید غذا خدشه وارد نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشاورزان مازندران برای سنددارکردن مزارع تشویق شوند

کشاورزان مازندران برای سنددارکردن مزارع تشویق شوند